oladimeji-odunsi-306172-unsplash

Mi a frizura?

Szívet melengető az az érzés, amit érzünk mi fodrászok, amikor egy vendég megdicséri a munkánkat. Te egy művész vagy! – mondja a vendég, és valami kellemes érzés fut át rajtunk.

Felmerül a kérdés, hogy tulajdonképpen mi is az, amit csinálunk mi fodrászok.

Egy műalkotást? Vagy valami mást?

Elmondom az elkövetkezendőkben, hogy mi az elkészített frizura valójában. Mit kell csinálni ahhoz, hogy hosszútávon megélhetést biztosítson.

Az általad készített frizura vagy más fodrász szolgáltatás végeredménye nem más, mint a te saját terméked.

Ugyanolyan termék, mint a szakácsnak az étel, a programozónak egy általa készített applikáció, vagy a cipő készítőnek egy újonnan elkészített cipő. Egy termék, amit el kell adni, mert abból él. Abból fizeti a számláit és abból finanszírozza a szórakozásait.

Mikor lehet eladni valakinek egy terméket? Csakis akkor, ha az a vásárló igényeinek megfelel.

Fodrászokként ráadásul olyan terméket kell előállítanunk, ami arra ösztönzi vendégünket, hogy ezt a terméket rendszeresen, hónapról hónapra megvegye. Vagyis visszajárjon hozzád és nálad költse el a pénzét.

Milyen terméket kell készítened ahhoz, hogy azt a vendéged időről időre újra megvásárolja?

Olyat, amiben jól érzi magát.

Olyat, amivel nem kell sűrűn a „szervizbe” járni.

Olyat, amit otthon is hosszú ideig karban tud tartani.

Az ilyen termékek elkészítéséhez folyamatos képzésekre van szükséged. Új, korszerű szakmai és üzleti technológiák megismerésére van szükséged. A termékeidet folyamatosan fejleszteni kell, hogy a vásárlók igényeinek mindig megfeleljenek.

Így tudsz biztos megélhetést teremteni magadnak!

Kövesd a blogom és megmutatom azokat a módszereket, amivel a terméked minőségét folyamatosan növelni tudod!

 

A Te szakmai sikeredért!

Marsi László Hajvágó

Tags: No tags
0

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *