40460096_1820381008069638_3519751679329173504_o

Az ország első szépségipari konferenciája

Végre egy szépségipari képzés, ami nem folyik a csapból is!

Avagy hogyan lettem a Beauty Business Konferencia előadója

 

Körülbelül fél éve kezdtem írni blogbejegyzéseimet itt, a www.marsilaszlo.hu–n. A kiindulópont egy elhatározás volt: sokéves fodrász és üzlet tulajdonosi tapasztalatomat szerettem volna megosztani a magyar fodrászokkal, hogy olyan vállalkozóvá váljanak, akik megállják helyüket üzletileg és szakmailag egyaránt.

Írásaimat, tippjeimet megosztottam különböző szakmai csoportokban és örömmel tapasztaltam, hogy már a kezdetekkor is sok visszajelzést, lájkot és hozzászólást kaptam, a posztok és kérdéseim hatására szakmai párbeszédek indultak el.

Szintén e csoportok egyikében bukkantam rá Barna Alexandra, a Beauty Marketing Expert tulajdonosának tartalmaira. Néztem a videóit és nagyon sok olyan témát érintett, ami bennem is megfogalmazódott, vendég protokolltól a névjegyek használatán át egészen az árakig. Az árakról szóló videójában váratlan meglepetés ért: megemlítette az egyik blogbejegyzésem, ami arról szólt, hogyan emeltem sikeresen 40 %-ot az áraimon.

Nagyon meghatott, hogy így ismeretlenül ajánl a követőinek, megköszöntem, majd pár nap múlva már kávéztunk is. Kávézás közben megosztottuk egymással az elképzeléseinket szakmáról és üzletről egyaránt. Sok ponton egyezett a véleményünk.

Elmondta, hogy szervezés alatt áll egy rendezvény, nevezetesen a Beauty Business Konferencia, ahol  olyan előadásokat szeretne, ami segíti a szépségiparban tevékenykedőket olyan információkhoz jutni, amivel üzletileg tudják magukat fejleszteni.

Sokéves vállalkozói múltam révén megtapasztaltam, hogy egy vállalkozás eredményes működtetéséhez nem elég a szakmai tudás. Sőt, az üzleti tudás nagyobb részben járul hozzá a sikeres eredményhez.

Éppen ezért, amikor pár nap múlva felkért, hogy egy elég kényes témában: az árakról és az árképzésről osszam meg tapasztalataimat a konferencia résztvevőivel, rögtön igent mondtam. Tudom, hogy az árak Magyarországon sok fejtörést okoznak a vállalkozóknak. Éppen ezért nagyon fontosnak tartom a kérdést és beszélni fogok többek között az üzleti célok kijelöléséről, az árazásról és az áremelésről is.

Úgy gondolom, hogy az előadások a jövő szépségipari vállalkozóinak elengedhetetlen tudást fognak adni, a témám mellett szó lesz még értékesítésről, online kommunikációról, Instagram marketingről, bizalomépítésről és márkaépítésről is. Emellett a konferencián lesz a bemutatója a Szépségipari Marketing Kisvállalkozóknak című könyvnek, amely gyakorlati marketing tanácsokat ad a szépségiparban tevékenykedő vállalkozóknak.

 

Gyere és tanulj az első Beauty Marketing Konferencián 2018. november 18-án Budapesten a Lurdy házban!

 

A Te szakmai sikereidért!

Marsi László Hajvágó

Tags: No tags
0

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *